Strona główna | Twój koszyk | Twoje konto | Pomoc | Kontakt | zgłoś błąd

E-biznes jako sposób na sukces

E-biznes jako sposób na sukces

Jolanta Gajda

Wiedza i doświadczenie, które oni zdobywali przez lata, teraz do Twojej dyspozycji. Już za chwilę poznasz 15 ludzi, którzy odnieśli sukces w e-biznesie i dowiesz się od nich: "Jak oni to zrobili?"

E-biznes jako sposób na sukces

inne w tej kategorii

Jolanta Gajda

Wybierz wersję:
ebook (format PDF) [?]
21,70zł

214 str.,
ISBN: 978-83-7582-701-9

książka + PDF gratis [?]
36,70zł

217 str.,
ISBN: 978-83-7582-702-6

 Młodzi ludzie, którzy rozkręcili własny e-biznes, opowiadają w jaki sposób udało im się osiągnąć sukces

  • Jeśli chcesz wykorzystać wszystkie możliwości (nie tylko zarobkowe), które daje internet, aby osiągnąć to, o czym do tej pory marzyłeś (niezależność finansowa, praca z pasją)...
  • Jeśli nie masz (podobnie jak kiedyś osoby, z którymi przeprowadzono wywiady) wiedzy na temat programowania i innych technicznych spraw i zaczynasz niejako od ZERA swoją działalność...
  • Jeśli chcesz poznać inną drogę rozwoju i zarabiania pieniędzy niż praca na etacie...
  • Jeśli chcesz zarabiać na tym, co lubisz, i chcesz, aby Twoja praca była Twoją pasją, a nie tylko przykrym obowiązkiem...

...to teraz masz na to doskonałą okazję.


Autorce udało się zgromadzić w jednej książce historie 15 młodych e-biznesmenów i dowiedzieć się, jaka była ich historia.

sebastian
„Jolanta Gajda przeprowadza oszałamiające wywiady. Zadała mi pytania, które nie tylko dotarły do istoty sprawy, ale także skłoniły mnie do głębszej refleksji nad przyczynami mojego sukcesu. Powstał z tego wywiad o wielkiej wartości dla czytelników i dla mnie osobiście”.


– Sebastian Schabowski – Osiagacz.pl

 Skuteczna recepta na sukces w e-biznesie?

"Chciałbyś pewnie otrzymać skuteczną receptę na sukces w e-biznesie. Każdy by chciał :) Jednak nie ma jednego algorytmu, który by zadziałał zawsze i u każdego. Bo każdy z nas jest inny. Dysponujemy
przecież różnymi umiejętnościami, przejawiamy odmienne zainteresowania, różnimy się światopoglądem. Pewne wskazówki znajdziesz jednak w tej książce, bo wielu moich rozmówców osiągnęło już naprawdę sporo i słuchając ich wypowiedzi, można się wiele od nich nauczyć. Każdego z nich poprosiłam o sprecyzowanie, co jest dla niego kluczowe w osiągnięciu sukcesu. Poza tym mówią o swoich działaniach,  tym, co jest dla nich ważne, czym się kierują. Myślę, że jest to świetne źródło wiedzy i inspiracji dla tych z Was, którzy o sukcesie w e-biznesie marzą, ale nie bardzo wiedzą, jak się za to zabrać."  (fragment "E-biznes jako sposób na sukces")

"Siegnelam po ksiazke poniewaz lubie czytac wywiady z ludzmi czynu. Polecam tego e-booka osobom o podobnych zainteresowaniach. "E-biznes jako sposob na sukces" to jedna z najlepszych publikacji Waszego wydawnictwa. Autorka wykazala sie ciekawa inicjatywa i dobrym pomyslem aby w ramach tej publikacji zebrac znane osoby polskiego Internetu. Osoby te w wywiadzie udzielily mi wielu wskazowek na wprowadzenie swoich planow w zycie. Wprawdzie kazde zdanie bylo inne - normalka. Ale czytelnik rowniez moze tu znalezc cos dla siebie. Jestem na TAK. " Dorota Strzelecka
Design: grafika, internet, multimedia, deco.


Poznaj zwycięzców na polu e-biznes

Kamil Cebulski – człowiek instytucja. Prowadzi on zbyt dużo projektów, żeby je tutaj wymienić. Powiem tylko o tych największych, takich jak cykl ogólnopolskich konferencji „Myśleć jak milionerzy” czy sklepy internetowe (Aragon.pl, Kokanie.pl). Od lat propaguje zdrowe myślenie o przedsiębiorczości oraz uczy innych, jak osiągnąć niezależność finansową.

Mateusz Chłodnicki – współzałożyciel wydawnictwa Złote Myśli, specjalista od marketingu internetowego. To między innymi dzięki niemu w ciągu 6 lat Złote Myśli zmieniły się w tak dużą firmę.

Małgorzata Dwornikiewicz - Opalińska – autorka znanego bestsellera „Ja i cele” . Kobieta, która stara się pomóc i uświadomić innym kobietom, że też mogą osiągnąć sukces, i to bez poświęcania tego, co ważne w ich życiu.

Anna Grabka – współtwórczyni i jedna z inicjatorek powstania serwisu Artelis.pl (największej bazy artykułów do przedruku). Zajmuje się relacjami międzyludzkimi (Relacje.net) i jest dyrektorem wydawniczym w wydawnictwie Złote Myśli.

Tomek Kapelak – z wykształcenia i zamiłowania programista. Współzałożyciel i twórca księgarni, sklepów, magazynów internetowych, takich jak Escape Magazine, Aragon.pl czy Mentis.pl. Jest chodzącym dowodem na to, że można połączyć naukę na studiach dziennych z rozwijaniem własnego biznesu.

Patrycja Kierzkowska – dziennikarka, autorka książki "E-biznes. Relacje z klientem" oraz osoba, która ma zupełnie inne podejście do sukcesu niż większość ludzi. Niedawno została magistrem pedagogiki, ale studia nie przeszkodziły jej w zarządzaniu kilkoma sprawnie działającymi biznesami. Jest właścicielem wydawnictwa Escape Magazine oraz różnych sklepów internetowych.

Beata Kołodziejczyk – współtwórczyni takich serwisów, jak EnergiaKobiet.pl czy Kobieta.pl. Pomaga matkom z dziećmi realizować się zawodowo i jednocześnie rozwijać się w roli matki. Założyła również sklep dla matek „U Beaty”.

Paweł Królak – twórca najpopularniejszej księgarni internetowej, która skupia się na sprzedawaniu wartościowej literatury katolickiej, Tolle.pl. Potrafił z mało popularnego pomysłu na biznes stworzyć tętniący życiem serwis, który skupia pasjonatów dobrej książki oraz daje czytelnikom coś więcej niż tylko książki.

Robert Majcher – jak sam o sobie mówi, jest „truskawkowym milionerem” (napisał nawet książkę w naszym wydawnictwie –  „Truskawkowy milioner”). Jako osoba wywodząca się z biednej rodziny – był teoretycznie bez szans na stanie się bogatym. Jednak już w wieku 26 lat stał się milionerem i od tego czasu postanowił pomagać także innym.

Janusz Maruszewski – współtwórca serwisu StrefaInwestorów.pl, jednej z najpopularniejszych stron, na których możesz znaleźć rady na temat tego, jak inwestować swoje pieniądze. Znajdziesz tam również społeczność aktywnych inwestorów, a także mnóstwo praktycznej wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych inwestorów.

Piotr Michalak – młody e-biznesmen, założyciel agencji copywritingowej Ententa.pl oraz agencji interaktywnej Efnetica.pl. Niedawno w wydawnictwie Onepress ukazała się jego książka „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów”. Pomaga rozwijać się zarówno małym biznesom, jaki i dużym firmom, które zatrzymały się w rozwoju i potrzebują „czegoś więcej”.

Sebastian Schabowski – założyciel Osiagacz.pl oraz Osiagacz.tv (serwis z videoporadami) – są to jedne z największych w Polsce serwisów motywacyjnych. Sam Sebastian na co dzień zajmuje się pomaganiem ludziom w osiągnięciu finansowej niezależności oraz rozwoju osobistym. Wraz z Witoldem Wójtowiczem prowadzi szkolenia oraz uczy innych,  jak czerpać dochód z pasji.

Aneta Styńska – pierwsza psycholog, która przeniosła swoją działalność do Sieci poprzez serwis Psychorada.pl. Jest także managerem programu partnerskiego Złotych Myśli, gdzie odpowiada za relacje z partnerami oraz pomaga im się motywować do działania i zarabiać więcej.

Mateusz Romanowski – twórca takich portali, jak Odpowiedź.pl czy ZadajPytanie.pl. W krótkim czasie stworzył sprawnie zarządzane i działające biznesy, które teraz cieszą się dużymi sukcesami i wielką popularnością.

Tomasz Urban – zajmuje się programami partnerskimi. Opiekuje się jednym z największych systemów partnerskich w Polsce – ProPartner.pl, oraz prowadzi najpopularniejszy blog o zarabianiu w sieci Dodatkowo ma kilkanaście popularnych serwisów internetowych.

Trzy najważniejsze pytania, czyli jak to działa?


E-biznesW kilkunastu wywiadach, które niedługo będziesz miał okazję przeczytać, zadane są pewne zasadnicze pytania, które autorka Jolanta Gajda powtarza i którymi sprytnie wyciąga najważniejsze informacje. Każdy, z kim autorka przeprowadziła wywiad, odpowiada na pytania:

  • Jak zaczęła się Twoja droga i przygoda z biznesem w Internecie? Zadziwiające jest, jak dziwnie ułożyły się losy niektórych bohaterów tej książki, prowadząc ich do rozpoczęcia działania w Internecie. Dowiedz się, jakie trzeba mieć zaplecze i doświadczenia za sobą, aby coś osiągnąć w Sieci (odpowiedź i poznane historie mogą Cię zaskoczyć).
  • Co według Ciebie decyduje o osiągnięciu sukcesu i jest najważniejsze w tym procesie? Dowiedz się, co według nich jest najważniejsze i najbardziej wpływa na osiągnięcie sukcesu w biznesie i nie tylko. Z wywiadów poznasz najważniejsze czynniki wpływające na osiągnięcie swoich celów oraz dowiesz się, co zrobić, by nie tracić energii do działania. Posłuchaj, jakie mają wskazówki dla osób, które dopiero zaczynają.
  • Jak radziłeś sobie z problemami na swojej drodze do sukcesu i jak je pokonałeś? Nie oszukujmy się. Zawsze na drodze do stworzenia czegoś wielkiego pojawiają się problemy i trudności. Dowiedz się od osób, które pokonały takie trudności, jak one to zrobiły i jakie mają wskazówki dla osób, przed którymi dopiero pojawią się problemy.

Od autorki, Jolanty Gajdy:

Jolanta GajdaGdyby 3 lata temu ktoś mi powiedział, że zajmę się działalnością w Sieci, spojrzałabym na tę osobę jak na obłąkaną... W planach miałam karierę i awanse w firmie, w której pracowałam na etacie. I nagle – całkowity zwrot. W październiku 2006 roku wprowadziłam pierwszy wpis na blogu, a kilka miesięcy później powstał mój serwis SuperKid.pl – dziś nazywany przez wielu portalem, z czego jestem bardzo dumna :)

Publikacja ebooka „E-biznes jako sposób na sukces” zbiega się z drugą rocznicą mojej działalności w Internecie i dziś wiem, że e-biznes to świetny sposób na spełnianie swoich marzeń, realizowanie własnych pasji i na SUKCES w pełnym tego słowa znaczeniu. I co najważniejsze, KAŻDY może ten sukces osiągnąć – jeśli tylko podejmie taką decyzję i zacznie działać.

Jolanta Gajda – pasjonatka e-biznesu, twórczyni SuperKid.pl

Co właściwie da Ci wiedza zawarta w publikacji?


Same wywiady to nie wszystko, co znajdziesz w tej publikacji. Autorka zadbała o to, żebyś otrzymał możliwie najbardziej przydatną wiedzę potrzebną do osiągnięcia sukcesu w e-biznesie. Dlatego też między poszczególnymi wywiadami napisała krótkie (dwie, trzy strony), ale bardzo konkretne porady na takie tematy, jak:

  • Działanie – dlaczego jedne działania są ważniejsze niż inne i co zrobić, aby robić tylko to, co przynosi najlepsze rezultaty?
  • Pasja –  Jak ważna jest pasja w prowadzeniu biznesu?
  • Zarządzanie czasem – komu z nas nie brakuje czasu? Dowiedz się, jak rozwiązują problem braku czasu ludzie, którzy zarządzają kilkoma serwisami internetowymi naraz i dodatkowo jeszcze mają pod sobą kilkunastu pracowników.
  • Toksyczni ludzie – są osoby, z którymi lepiej nie przebywać, i to nie tylko dlatego, że ich nie lubisz. Wręcz przeciwnie, możesz lubić kogoś, kto tak naprawdę hamuje Twój wzrost i nie pozwala Ci się rozwinąć. Dowiedz się, jak sobie z tym radzić.
  • Motywacja i brak energii do działania – czy motywacja w ogóle istnieje i co o niej mówią osoby, które potrafiły przez lata ciężko pracować, mając tylko wizję zysków w przyszłości i niejednokrotnie ponosząc porażki?
  • Przełamywanie barier – nie wiem, czy teraz coś Cię ogranicza i powstrzymuje, ale wiem, że po lekturze tego rozdziału będziesz wiedzieć, jak sobie radzić ze wszystkim, co hamuje Twój szybki rozwój.
  • Pokonywania błędów – dowiesz się, jak radzić sobie z błędami, które popełniasz i w przyszłości popełnisz na swojej drodze do celu.
  • Samorozwój – czyli dlaczego i w jakim stopniu ważne jest to, aby samemu się rozwijać wraz ze wzrostem własnego biznesu.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Czy jesteś gotowy na lekcje z e-biznesu?


Ludzie, z którymi prowadzone są wywiady popełnili na swojej drodze mnóstwo błędów, pokonali wiele barier i poradzili sobie z negatywnym podejściem najbliższych osób. Te właśnie osiągnięcia wyróżniają ich i tego będą chcieli Cię nauczyć.  Sam odpowiedz sobie na pytanie, jak bardzo wykorzystasz tę wiedzę przy prowadzeniu swojej działalności w internecie.

Formularz zamówienia

  • Tak! Zamawiam publikację „E-biznes jako sposób na sukces”, dzięki której poznam sposoby, w jakie 15 młodych ludzi osiągnęło sukses w e-biznesie.
  • Rozumiem, że wiedza, którą dostanę, to doświadczenia młodych ludzi, którzy już coś osiągnęli w dziedzinie e-biznesu i których wiedza pomoże mi osiągnąć to, czego chcę.
  • Zdaję sobie sprawę, że oprócz wywiadów dostanę również konkretne rady dotyczące najważniejszych czynników wpływających na osiągnięcie sukcesu (np. zarządzanie czasem, radzenie sobie z błędami).

Gwarantujemy zysk
z inwestycji w wiedzę.

Za ten zakup otrzymasz:
360
Złotych Punktów (co to jest?)

Wybierz wersję:
ebook (format PDF) [?]
21,70 zł

214 str.,
ISBN: 978-83-7582-701-9

książka + PDF gratis [?]
36,70 zł

217 str.,
ISBN: 978-83-7582-702-6

darmowa wysylka